Regulamin

Regulamin Hotelu dla Psów „Doggy Village”

Doggy Village zobowiązuje się otoczyć każde powierzone zwierzę najlepszą możliwą opieką, dbać o jego zdrowie, bezpieczeństwo i dobry nastrój

1.   Warunki
przyjęcia psa do hotelu i świetlicy

1.1. Przyjmujemy psy zdrowe, z aktualnymi szczepieniami: przeciw
wściekliźnie, chorobom zakaźnym oraz odrobaczone.

1.2. Wymagane jest zabezpieczenie psa przeciw kleszczom i pchłom (
tabletki).

1.3. Pies powinien być oznakowany (czip lub adresówka).

1.4. Nie przyjmujemy suk w cieczce oraz agresywnych psów bez wcześniejszej
konsultacji.

1.5. Właściciel zobowiązany jest do wypełnienia formularza informacyjnego
oraz podpisania umowy powierzenia opieki.

1.6. Każdy pies musi przejść temperament test

1.7. Pies się kwalifikuje jako stały klient jeżeli raz na 6 miesięcy u nas
jest jeżeli ten czas został przekroczony potrzebny jest nowy temperament test

1.8  Doggy Village nie przyjmuje:

- zwierząt agresywnych wobec ludzi,

- chorych zakaźnie, zapchlonych,

- bez szczepień,
odrobaczenia i zabezpieczeń przeciw pasożytom,

- z lękiem separacyjnym,

- stwarzających dyskomfort u innych zwierząt w
wyniku zbyt natarczywego zachowania,

- psów Seniorów które
nie są w dobrym stanie fizycznym

- suk w ciąży,

- zwierząt chorych
na epilepsję.

- suk w cieczce

- psów bez
paszportu I bez chipa

 

1.9 Doggy Village może odmówić przyjęcia zwierzęcia z
powodu braku miejsca, a także bez podania przyczyny.

1.10. Konieczne szczepienia, muszą być wykonane
minimum 2 tygodnie przed przyjęciem psa do hotelu: szczepienie na choroby
wirusowe, szczepienie na wściekliznę, odrębne szczepienie na kaszel kenelowy
(szczepionką donosową, iniekcyjną lub doustną). Opiekun psa ma obowiązek w
momencie powierzenia psa posiadać aktualną kartę szczepień/paszport.  W
przypadku braku potwierdzenia szczepień w momencie przyjęcia psa hotel ma prawo
odmówić usługi hotelowej. 

 1.11. Właściciel podpisuje umowę, w której zapewnia, że zwierzę jest zdrowe,
określa termin przebywania zwierzęcia w hotelu oraz pozostawia kontakt
telefoniczny do siebie. W przypadku jeśli zwierzę przyjmuje leki opiekun
zobowiązuje się dostarczyć zaświadczenie od weterynarza z zaleceniem oraz
dawkowaniem (w przypadku leków psychotropowych) lub oświadczenie opiekuna w
przypadku jakichkolwiek innych leków.

1.12 Doggy Village nie przyjmuje psów bez
wcześniejszej rezerwacji.

2. Pobyt w hotelu

2.1. Psy mają zapewnione indywidualne lub grupowe wybiegi w zależności od
charakteru i potrzeb.

2.2. Zapewniamy karmienie zgodnie z zaleceniami właściciela (możliwość
dostarczenia własnej karmy).

2.3. Psy są pod stałą opieką wykwalifikowanego personelu.

2.4. W razie wystąpienia objawów chorobowych kontaktujemy się z
właścicielem i w razie potrzeby zapewniamy pomoc weterynaryjną (koszty leczenia
pokrywa właściciel).

2.5 
Właściciel
zgadza się na pokrycie ewentualnych kosztów leczenia weterynaryjnego jego zwierzęcia,
jeśli zaistnieje potrzeba jego stosowania. Jeśli podczas pobytu psa w Hotelu
dojdzie do jakiegokolwiek zdarzenia, które wymaga interwencji weterynarza,
obsługa hotelu dołoży wszelkich starań, aby z psem w jak najszybszym terminie
dotrzeć na kontrolę weterynaryjną oraz zastosować zalecone leki, które podczas
odbioru psa zostaną przekazane opiekunowi. Ponadto jako, że psy bawią się,
biegają, szaleją i mogą być narażone na częstsze kontuzje w Hotelu aniżeli w
normalnym środowisku funkcjonowania, Hotel nie ponosi  odpowiedzialności
finansowej za zdarzenia, które odbyły się podczas pobytu zwierzęcia i nie
wynikały one z zaniedbania obsługi Hotelu.

2.6. Właściciel powinien przekazać niezbędne informacje o stanie zdrowia,
lekach, alergiach i zachowaniach psa.

2.6  Wszelkie przedmioty, przywiezione ze
zwierzęciem mogą ulec zniszczeniu lub zagubieniu i właściciel nie będzie wnosić
pretensji związanych z tego tytułu. Zabawki nie są przyjmowane do hotelu.

2.7  Właściciel powinien być świadomy faktu, iż po
upłynięciu terminu odbioru zwierzęcia i braku informacji o jego przedłużeniu
oraz braku możliwości skontaktowania się z właścicielem przez 7 kolejnych
dni, równoznaczne jest z porzuceniem zwierzęcia przez właściciela. Prawne
konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw
Zwierząt z 21.08.1997 roku, która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie
się nad nim (art. 6 ust. 1 i ust. 2 pkt. 11) i nakłada na właściciela karę w
postaci pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1),
przy czym sąd może zasądzić przepadek zwierzęcia (art. 35 ust. 3) i dalsze losy
zwierzęcia reguluje art. 38 przywoływanej ustawy.

2.8  Właściciel może odebrać swoje zwierzę przed
upływem ustalonego terminu pobytu po uprzednim poinformowaniu Doggy Village.

2.9  W przypadku skrócenia terminu pobytu wniesiona
opłata nie podlega zwrotowi.

2.10      
Zwierzę
pozostawione w naszym Hotelu otrzymuje minimum dwa posiłki, lub w zależności od
indywidualnych potrzeb, ustalanych z właścicielem oraz ma zapewniony stały
dostęp do wody.

2.11      
Zapewniamy
spacery oraz wybieg na ogrodzonym terenie hotelu.

2.12      
Wszystkie
dodatkowe usługi (np. usługa weterynaryjna, groomerska) muszą zostać zgłoszone
najpóźniej w dniu powierzenia psa do hotelu Psi Zakątek. Usługi te są płatne
zgodnie z cennikiem Hotelu Psi Zakątek. Ze względu na zachowanie psa, na
warunki logistyczne lub z innych przyczyn, usługi dodatkowe mogą nie zostać
zrealizowane.

2.13      
Usługa dog
limo może być zrealizowana po zamówieniu jej minimum 3 dni przed planowanym
przyjazdem psa do Hotelu. Realizacja tej usługi odbywa się zgodnie z cennikiem
zawartym na stronie Hotelu.

2.14      
Powierzenie
i odbiór psa jedynie w godzinach działania hotelu tj. 7.00 – 12.00 oraz 15.00 –
18.00. 

2.15      
Klient
przywożący psa do hotelu po raz pierwszy winien psa dostarczyć w porannym
okienku przyjęć, tak aby dać psu cały dzień na oswojenie się z psami i nowymi
ludźmi. Takie podejście zdecydowanie zmniejsza poziom stresu u nowego psiaka.

2.16 Zalecamy wukupinie psiej świetlicy na cały dzień by psiak zapoznał
się z miejscem, psami i personelem

 

3. Odbiór i opłaty

3.1. Pies powinien zostać odebrany w ustalonym terminie.

3.2. W przypadku opóźnienia odbioru prosimy o niezwłoczny kontakt – każdy
dodatkowy dzień podlega opłacie.

3.3. By zapewnić miejsce psa w hotelu prosimy o wpłatę zadatku w wysokości 50%
kwoty by potwierdzić rezerwacje.

3.4 Opłata za pobyt pobierana jest z góry w dniu przyjęcia psa 100% kwoty
całości.

3.4. W przypadku rezygnacji z rezerwacji mniej niż 14 dni przed terminem –
zadatek nie podlega zwrotowi.

3.5 Dodatkowe usługi są ustalane z góry i przy odbiorze psa mogą zostać
uregulowane

4. Postanowienia końcowe

4.1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez psa w
wyniku zatajenia informacji przez właściciela.

4.2. Właściciel zgadza się na publikowanie zdjęć psa na profilach
społecznościowych hotelu (chyba że zaznaczy inaczej).

4.3. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia psa bez podania
przyczyny.

4.4  Właściciel wyraża zgodę na przetwarzanie jego
danych osobowych zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych
Dz. Ust. nr 133 poz. 883 wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji
czynności, związanych z usługami, które zamówił w Hotelu Psi Zakątek.

4.5  W sprawach, których nie opisuje niniejszy
regulamin, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.